*Της Μπέττυς Κυριακίδου

Ζούμε πλέον ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας ψηφιακά, κάτι που επηρεάζει όλους τους τομείς της καθημερινής μας δραστηριότητας. Με αυτό το δεδομένο και η Υγεία μπαίνει στην σφαίρα του digital, γεγονός που καθιστά το ιατρικό Digital Marketing για τους επαγγελματίες του χώρου κομβικής σημασίας. Άλλωστε, πλέον οι περισσότεροι ασθενείς αναζητούν κατά κύριο λόγο στο διαδίκτυο πληροφορίες σχετικά με την ασθένειά τους, τα συμπτώματά της και τους τρόπους αντιμετώπισής της.

 

Ιατρικό Digital Marketing

Στο πλαίσιο αυτό το να παρέχετε στον ασθενή την online πληροφορία που ψάχνουν σάς δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και σας βοηθά να χτίσετε μαζί του μια σχέση εμπιστοσύνης, ανοίγοντας ευκολότερα την πόρτα του ιατρείου σας για το πρώτο ραντεβού. Το ιατρικό Digital Marketing μπορεί να δημιουργήσει έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους ασθενείς, που κανένα άλλο μέσο δεν μπορεί να κάνει.

 

Digital

 

Γιατί να επενδύσετε στο ιατρικό Digital Marketing;

Ποιοι είναι όμως οι 5 λόγοι για τους οποίους ένας πάροχος Υγείας πρέπει να εντάξει το ιατρικό Digital Marketing στη στρατηγική επικοινωνίας του;

 

  1. Αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου

Το 2021 οι ενεργοί χρήστες του internet ανήλθαν στο 59,5% του παγκόσμιου πληθυσμού, με το 92,6% αυτών να χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την περιήγηση τους στο διαδίκτυο. Μάλιστα, τα στοιχεία δείχνουν πως ποσοστό άνω του 60% των ασθενών αναζητά ιατρικές υπηρεσίες online, ενώ 40% αυτών βασίζονται σε διαδικτυακές κριτικές για την επιλογή παρόχου Υγείας. Καταλυτικής σημασίας είναι και τα social media, αφού το 42% των χρηστών ενημερώνεται για θέματα σχετικά με την υγεία μέσα από σελίδες και προσωπικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

  1. Το Digital Marketing είναι… φθηνό σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση

Τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως η τηλεόραση για παράδειγμα κοστίζουν ακριβά και τα αποτελέσματά τους δεν είναι μετρήσιμα. Την ίδια στιγμή το Digital Marketing είναι και οικονομικά αποδοτικό και προσφέρει ευρύτερη, αλλά πάντα στοχευμένη απήχηση σε ολόκληρο τον κόσμο. Άλλωστε, το σύμπαν του Διαδικτύου προσφέρει ίσες ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον προϋπολογισμό marketing ή την τοποθεσία τους. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε τα σωστά online εργαλεία και τις κατάλληλες υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ και τις ανάγκες σας.

Γι’ αυτό και ως ιατρός θα πρέπει να αξιοποιήσετε τις ατέλειωτες δυνατότητες και ευκαιρίες του διαδικτύου, δημιουργώντας μια ισχυρή ηλεκτρονική εικόνα που να απευθύνεται σε δυνητικούς και υπάρχοντες ασθενείς. Μια καλά χτισμένη παρουσία στο διαδίκτυο θα σας φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

 

  1. Το ιατρικό digital marketing σάς δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε στο κατάλληλο για σας κοινό

Το Digital Marketing προσφέρει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα: την εξατομικευμένη και στοχευμένη στρατηγική marketing. Η κοινή στόχευση με μια κοινή προσέγγιση για όλα που επιδίωκε το παραδοσιακό marketing είναι πια παρωχημένη.

Πλέον για κάθε προϊόν ή υπηρεσία υπάρχει εκεί έξω ένας πελάτης, τον οποίο πρέπει να εντοπίσετε και το Digital Marketing είναι ο τρόπος για να το πετύχετε. Μάλιστα, με δεδομένη την πληθώρα online καναλιών και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, μπορείτε να προσεγγίσετε αγορές και συγκεκριμένες ομάδες κοινού οπουδήποτε στον κόσμο.

Για παράδειγμα, το Facebook, το Instagram κλπ σάς ανοίγουν τον δρόμο προς συγκεκριμένες ομάδες με βάση δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και άλλα. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να διαφημίσετε και να προωθήσετε την υπηρεσία σας στο κατάλληλο target group, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνωρισιμότητά σας.

 

  1. Μέσω του ιατρικού digital marketing μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τους δυνητικούς ασθενείς σας και να επικοινωνήσετε μαζί τους

Σε έναν κόσμο συνεχούς πληροφόρησης, πρέπει να ενημερώνεστε διαρκώς και να γνωρίζετε τι αναζητούν οι ασθενείς σας, ποιες είναι οι ανάγκες τους και ποιο περιεχόμενο τους αρέσει να «καταναλώνουν», ώστε να σχεδιάσετε σωστά τη στρατηγική σας στο ιατρικό Digital Marketing. Οι απαιτήσεις των ασθενών εξελίσσονται συνεχώς και για να είστε στην πρώτη γραμμή, πρέπει να ικανοποιείτε αυτές τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Tο online marketing δημιουργεί δυνατότητες αλληλεπίδρασης και δέσμευσης με δυνητικούς και υφιστάμενους ασθενείς. Μέσα από τα δημοφιλή δίκτυα Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς σας, να διαμορφώσετε μια εικόνα των προτιμήσεών τους και να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη και πιο στοχευμένη στρατηγική Digital Marketing. Στον αντίποδα οι παραδοσιακές μέθοδοι marketing είναι κατά κανόνα μονόπλευρες και απευθύνονται σε ένα γενικό κοινό, με μηδενική αλληλεπίδραση.

 

  1. Οι ανταγωνιστές σας βρίσκονται επίσης online

Η ψηφιακή αγορά είναι εδώ και είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, γι’ αυτό και η μόνη επιλογή σας είναι να πέσετε στα βαθιά του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αρκεί μια γρήγορη ανάλυση του ανταγωνισμού, για να διαπιστώστε πόσοι από τους ιατρούς της δικής σας ειδικότητας αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει το Digital Marketing.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να διαφοροποιηθείτε, να προλάβετε τον ανταγωνισμό και να βρεθείτε ένα βήμα πιο μπροστά στο… παιχνίδι. Τα εργαλεία του Digital Marketing προσφέρουν πληθώρα επιλογών, ώστε να επιλέξετε τον τρόπο και το μέσο που θα ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες, ενώ σας δίνουν αμέτρητες δυνατότητες να προσφέρετε τις ιατρικές σας συμβουλές, αλλά και τις υπηρεσίες σας με ελκυστικό τρόπο.

Στείλτε μήνυμα για οποιαδήποτε απορία ή ερώτησή σας.

 

Στη «Health Marketing» γινόμαστε συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι στον ψηφιακό κόσμο και δημιουργούμε μαζί τη στρατηγική για το ιατρικό Digital Marketing των πελατών μας, έτσι ώστε να ταιριάζει με τη φιλοσοφία, τις ανάγκες και τους στόχους τους και κυρίως να μην ξεπερνά τον προϋπολογισμό τους.

 

INFO!

Health Marketing

Ιουστινιανού 8,

Καλαμαριά – Θεσσαλονίκη,

Τηλ. 2310 402510

Email: info@healthmarketing.gr