pharmacist choice 2021

Οι Φαρμακοποιοί προτείνουν!

Φαρμακοποιοί από όλη την Ελλάδα αξιολογούν μέσα από έρευνα, που θα διεξαχθεί από την Global Link – επίσημο μέλος της ESOMAR-, και αναδεικνύουν τα κορυφαία προϊόντα φαρμακείου που συνιστούν στο κοινό, όπως ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ., OTC, συμπληρώματα διατροφής, προϊόντα ομορφιάς και φροντίδας και γενικότερα προϊόντα υγείας. Πλέον της πανελλαδικής έρευνας, ειδική επιτροπή φαρμακοποιών και επιστημόνων, θα αξιολογήσει τις συμμετοχές και θα πιστοποιήσει τα αποτελέσματα.

Ενημερωθείτε πώς μπορείτε να συμμετέχετε στην έρευνα ως Φαρμακοποιός ή ως Προμηθευτής Φαρμακείου.

 

Αν είστε Φαρμακοποιός

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα, υποβάλλοντας τα στοιχεία σας μέσω της σχετικής φόρμας. Με την αξιολόγηση, συμμετέχετε ενεργά στη διαμόρφωση των τάσεων της αγοράς προϊόντων φαρμακείου και στην ανάδειξη των αποτελεσμάτων.

 

Αν είστε Προμηθευτής Φαρμακείου

Υποβάλετε τα προϊόντα σας προς αξιολόγηση, στην έρευνα, από τους φαρμακοποιούς και διεκδικήστε τον τίτλο «Pharmacist Choice». Βασικές προϋποθέσεις για να θεωρηθεί ένα προϊόν ή μια σειρά προϊόντων επιλέξιμη είναι:

  • Να έχει λανσαριστεί (ή να επανεμφανίστηκε τροποποιημένο) στην ελληνική αγορά το διάστημα Ιανουάριος 2020 – Ιανουάριος 2021
  • Να διαθέτει ένα από τα παρακάτω στοιχεία καινοτομίας:
  • ένα εντελώς καινούργιο προϊόν
  • μία καινούργια φόρμουλα ή συνταγή
  • ένα προϊόν που ολοκληρώνει μία σειρά προϊόντων
  • ένα προϊόν με νέα συσκευασία
  • ένα προϊόν που αξιοποιεί νέα τεχνολογία
  • ένα προϊόν που δημιουργεί νέα κατηγορία ή αγορά

 

 Η διαδικασία αξιολόγησης & τα κριτήρια

Οι Φαρμακοποιοί αξιολογούν τα προϊόντα που συμμετέχουν σε κάθε κατηγορία, τα οποία παρουσιάζονται με όνομα, φωτογραφία και περιγραφή. Για κάθε κατηγορία, κερδίζει το προϊόν – σειρά το οποίο συγκεντρώνει υψηλότερο ποσοστό μεταξύ των ακόλουθων πέντε κριτηρίων:

 

  • ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ
  • Χαρακτηριστικά προϊόντος (χρηστικότητα, ελκυστικότητα μορφής, συσκευασίας, γεύσης, αρώματος, χρωμάτων)
  • Σχέση κόστους/οφέλους
  • Γνώμη του αγοραστή/πελάτη
  • Marketing/προώθηση και προβολή προϊόντος
  • Ένταση ανταγωνιστικών καναλιών διανομής
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • Νέο προϊόν (σύνθεση, χαρακτηριστικά)
  • Βελτίωση σε επαναλανσάρισμα ενός προϊόντος σε κυκλοφορία
  • Συσκευασία/design
  • Χρήση από καταναλωτές
  • Διαφοροποίηση από άλλα αντίστοιχα προϊόντα
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ
  • Σύνθεση (πρώτες ύλες) και σταθερότητα σύνθεσης
  • Αξιοπιστία και ασφάλεια του προμηθευτή και προδιαγραφές της παραγωγικής διαδικασίας που ακολουθεί (μέγεθος εταιρείας, εγκαταστάσεις, φήμη εταιρείας κ.λπ.)
  • Σήμανση CE: βεβαιώνει ότι το προϊόν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις που καθορίζονται από την κοινοτική νομοθεσία και ότι μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στην αγορά

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Όλες οι εταιρείες που δηλώνουν συμμετοχή, λαμβάνουν αναλυτική παρουσίαση με τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς, η οποία εκτός από τα αποτελέσματα για την ανάδειξη του «Pharmacist Choice» περιλαμβάνει:

  • Τις προσδοκίες των φαρμακοποιών για την συγκεκριμένη κατηγορία του κάθε προϊόντος που συμμετέχει
  • Τους λόγους ικανοποίησης ή μη των φαρμακοποιών για κάθε προϊόν που συμμετέχει
  • Τις τάσεις αγοράς και επαναγοράς του προϊόντος και για αυτά που δεν έχουν δοκιμαστεί
  • Το επίπεδο εμπιστοσύνης απέναντι στη μάρκα και κατά πόσο συνιστάται

 

Η τελετή παρουσίασης των αποτελεσμάτων

Η τελετή παρουσίασης των αποτελεσμάτων είναι η γιορτή των Προμηθευτών Φαρμακείων και των Φαρμακοποιών. Τη συγκεκριμένη βραδιά αναδεικνύονται επισήμως τα καλύτερα προϊόντα για την τρέχουσα χρονιά και παρουσιάζονται οι νέες δραστηριότητες από τους χορηγούς του θεσμού.

Το λογότυπο «Pharmacist Choice» χρησιμοποιείται για ένα χρόνο σε όλη την επικοινωνία των προϊόντων που αναδεικνύονται:

  • Στη συσκευασία
  • Στη διαφήμιση
  • Στο internet & στα social media
  • Στα σημεία πώλησης
  • Σε εκθέσεις

 

Μάθετε περισσότερα στο :

www.pharmacistchoice.gr

 

 

Pharmacist choice 2020